2 konserter på 3 dager i 2 land

Jeg har ennå ikke helt forstått det. Tenk at jeg faktisk vant noe!

Jeg tok en sjanse når vi satt på flyplassen i København, etter en Shania Twain konsert. Jeg fant en konkurranse på hennes facebookside, og sendte en mail om at jeg ønsket billetter til konserten i #Oslo. Og ja, jeg vant jaggumeg! Så da ble det konsert igjen for Kristian og meg.

#BastianBaker varmet opp denne gangen også. Like bra show som på søndagen.

Jeg fikk sneket meg bort og tok et bilde med han etter oppvarmingen.

Så var vi klare for #ShaniaTwain. Gode plasser vant jeg, så vi hadde en fint sikt på scenen. Lyden er ikke like bra i spektrum, men det brydde ikke meg så mye😂 Hun har jo et show uten like! Utrolig flinke dansere, hele bandet, og ikke minst trommisen. Du kan lese om konserten i #København HER

Jeg kan leve lenge på disse to konsertene. Ja, dette var stort å oppleve❤

 

10 kommentarer

Siste innlegg