Jeg ønsker meg…

Jeg ønsker meg en ting. Jeg ønsker at det plutselig dukker opp 2 stk billetter til konserten på tirsdag!

Fy søren for en konsert #ShaniaTwain holdt i #København i går! Hun åpnet showet rett ved setene våre. 4 stoler unna meg stod hun.  

Hun spilte en del låter fra det siste albumet “Now”, og mange gamle hit’er. En opplevelse uten sidestykke! 

Noe av det jeg kan bli skikkelig fasinert av på konsert, det er #trommeslageren. Den dama(gutten) som var med på turnéen her, oh my! Hun tok helt avgårde og bydde skikkelig på seg selv. Helt rå med stikkene. Fikk ingen bra bilde av henne, så jeg fant et på nett. Hun heter #ElijahWood. 19 år! 

#Oppvarmingen var Sveitsiske #BastianBaker. En veldig flink artist som også bidro til to av Shania’s sanger. 

Konserten ble holdt på #RoyalArena, et ganske så nytt lokale. Et veldig bra sted for konserter. Jeg tar gjerne turen hit ved en annen anledning.

 

Vi har hatt en flott reisefølge med oss på turen. Det kommer nok et nytt innlegg fra resten av turen.

Nå ønsker jeg meg biletter til tirsdagens konsert i Oslo. Fordi denne konserten kan jeg absolutt se flere ganger! Shania Twain er helt rå! 

Og dette er faktisk en av mine absolutte beste konsertopplevelser noen gang! 

Takk for nå Danmark, vi sees igjen😃

6 kommentarer

Siste innlegg