Stopp tiden litt!

Hvor blir tiden egentlig av?

3 år har gått. Jeg aner ikke hvor tiden har blitt av igrunnen.

Den 14.mars for 3 år siden, da satte jeg på GPS-en i bilen, måtte jo finne veien til ny jobb! Jeg gruet meg noe sinnsykt til å starte i ny jobb, jeg hadde jo tross alt jobbet over 8 år på den forrige. Og da tenkte jeg at det er den jobben jeg kan, og ikke den nye jobben.

Men noe må jeg ha gjort riktig siden jeg fortsatt er der. Og jeg trives veldig godt.

Og nå er det faktisk blitt 3 år og noen dager siden jeg pakket bilen med de viktigste tingene, og flyttet til Jevnaker. Inn til Kristian og Trym.

3 herlige år er unnagjort, og jeg er klar for mange flere ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg