Poff!

Poff!

Tiden går så fort! Det var jo just mai…. jeg kan ikke fatte hvor fort dagene, ukene og månedene går….

Men har man det gøy, så flyr tiden 😁

Jeg kan virkelig ikke få inn alle de siste månedene i ett innlegg, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte en gang 🤣

Vi har iallefall hatt ferie 😁 4 uker, pluss karantene på meg uken før.  Frisk og rask, så jeg fikk nesten en uke ekstra😁

Vi har fartet rundt med campingvogna på slep. Gode venner og familie har vi vært sammen med. Vi har vært heldige med været også🌞

Og med vår flaks, så startet ferien slik ⬇️⬇️⬇️

 

 

Kjempe gøy å våkne denne søndagen når vi skulle reise videre… Men det ordnet seg, og vi kom oss avsted 😁

Vi reiste videre mot Odda, og hadde en kort stopp på Geilo. Der var det kaldt!

Neste stopp var Vøringsfossen 😁 Fy søren så flott turen dit var, og fossen.

Vi fikk tittet litt og strekt på beina. Spist litt og bare kosa oss. Vi ender opp i Odda, og ble der noen dager😁

 

Vi bor i et utrolig flott land ❤

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Mange fine bilder, ses kanskje til sommeren. Planer om og ta meg en tur da. får se om det går. God natt fra meg. Og dere får he en god og trivelig jul. Klem fra geir

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg