På Gjøvik går det unna 😊

For en service! Og dette er ikke første gangen jeg er her.

Som noen kanskje har fått med seg, så skadet jeg foten min rett før jul. Straks 3 uker siden. Og foten min er fortsatt fryktelig vond…. Jeg tok røntgen samme dagen som jeg skadet meg, men de fant ingen brudd.

Jeg halter rundt, og det blir værre utover dagen. Sko er det værste å gå på, da verker det ennå mere.

Tirsdag ettermiddag sendte legen min henvisning til MR i Gjøvik. Onsdag ringte dem fra Aleris, jeg stod på ringeliste, og de hadde time til meg allerede idag. Snakk om å få time kjapt. Sist jeg var her, MR av hodet og nakke, fikk jeg også time kjapt. Det var jo ikke smerter, så litt lengre tid å vente på time.

De ansatte på Aleris Gjøvik gjør en virkelig god jobb, og skikkelig hyggelige. Så absolutt verdt å ta turen dit hvis du skal til behandling.

Nå er det bare å vente på svar av bildene, og krysse fingrene på at foten min blir fort bra.

Ha en fin torsdag 🤠

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg