Ønsker dere et riktig godt nytt år ❤

Godt nyttår! 

2019 er igang, og alle er spente på hva året vil bringe. Håp og ønsker har jeg massevis av.  Planer har allerede blitt lagt, så jeg satser på at dette blir et flott år. Vårt hovedmål er nok å få tatt jegerprøven så vi kan være med å jakte. Så fullt utstyr lå under juletreet til alle 3 😊

Nå må bare foten min bli bra, fordi vi er straks klare for en ukes ferie i varmere strøk.

Tusen takk til alle som fulgte meg i 2018, og håper dere fortsetter sammen med meg i 2019.

Ønsker dere alt godt, og la 2019 bli det beste året hittil ! ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg