Nå ser jeg ut🙈

Endelig!

Endelig er frontruten på bilen byttet!

Jeg var så uheldig å fikk en stor stein midt i frontruta her en dag… og jeg hadde noen små fra før. Ruta var slitt,så det var absolutt behov for å bytte den.

Turen gikk til Hønefoss, #stiansbilglass #riisbilglass.

Der fikk jeg låne en snerten liten bil slik at jeg kunne komme meg på jobb. Neste dag var ruten byttet og nye vindusviskere var på.

Rart hvor mye lettere det var å se ut når alt var nytt🤣 Null striper når vindusviskerne går🤣

 

God service får du hos Stian. Absolutt verdt å ta turen dit😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg