I’m back!

Halla. Åssen går det? 

 

Lenge siden sist. Nå har det skjedd så mye de siste månedene, så det er vel på tide med en oppdatering.

Dagene flyr avsted, tiltross for at jeg kun jobber 50% pga foten, så aner jeg ikke hvor tiden blir av.

Eller jo, noen anelse har jeg 😂

Tidligere i år ble jeg valgt inn som styreleder i Glassheim Rock og Kulturscene.

Jeg ble også styremedlem og kasserer i Norsk Redneckforening.

Jeg tok i samme slengen over nettbutikken til NRF.

Og så har jeg jo startet med Itworks i tillegg da 😂

For å toppe det hele, så har vi hatt konfirmant i hus nå🙈

Vi har hatt medlemsfest, bursdagsfest og midtsommerfest 😂

På toppen av kaka, så skulle jo Kristian  plutselig ta på seg en “ekstra jobb”. Så nå er han booket som gjesteartist i sommer. Noen festivaler og noen enkeltkonserter. I den forbindelse, så har det blitt noen turer til Arendal for øving.

 

Første spillejobben er unnagjort . Det var i Lillesand, og gikk over alle forventninger.

Nå til helgen står Vanse for tur. American Festival. Da blir Kristian å se på scenen, og da blir den nye sangen sluppet! Kan du tenke deg så spennende?

Det var en kjapp oppdatering fra denne fronten. Tenker jeg skal få laget noen innlegg fra hver ting.

Ha en fortsatt fin kveld ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg