Hvor forsvant motivasjonen ?

Mistet inspirasjonen.

 

Ikke bare bare når man mister inspirasjonen. Mye som skjer i hverdagen, og bloggen har virkelig blitt nedprioritert. Det er jeg lei meg for. Jeg kan ikke love at jeg kommer skikkelig igang med en gang, men jeg skal virkelig prøve 🙂

 

3 uker ferie er over, og vi er begge tilbake på jobb. Jeg jobber ikke fullt, sliter fortsatt med beinet….

 

Vi koser oss i huset og hagen, vi steller og pynter. Fy søren så digg denne plassen er ❤

Ganske komplett ❤

Det har vært “spennende” å se hva som spirer rundt i hagen. Så nå vet jeg hva og hvor vi kan plante nye blomster.

 

Neste innlegg må vel bli litt fra ferien vår ❤ Vi kjørte bare 400 mil ca 🙈

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg