En herlig romjul…

Søndag idag?

Det føles iallefall som søndag, til tross for at det faktisk bare er lørdag. Det er jo digg! Man går litt i surr av dagene når det er ferie, for min del sykemelding.

I går hadde vi huset fullt. Rakefisk til noen og lasagne til oss som ikke liker råtten fisk 😂  Litt komplisert å gå på krykker og stelle i stand, men med litt hjelp så går det også. Jeg kan heldigvis gå litt på beinet, og går litt med 1 krykke. Så det går fremover selv om det verker en del fortsatt. Blåfargen på beinet har forandret seg til brun og gul, og nå klarer jeg å få sko på.

Etter maten fyrte vi opp bål-pannen ute. Den varmet godt, og det var skikkelig god stemning. Jeg satt meg til i en stol, med saueskinn, jeg og krykkene mine 😂 Det ble en veeeldig rolig kveld for min del, det er jo ganske forståelig 😂 De andre derimot , kan jeg ikke si hadde en rolig kveld 😂 Som dere kanskje kan se, så stod Kristian for fotografering igår 😂

Dette bildet ble jo bare morsomt 😂

Vi flyttet oss etterhvert ned til Glassheim Rock og kulturscene.  #Byting var kveldens høydepunkt. Bra konsert, men det blir litt labert når man blir sittende i en sofa og ikke kan mingle. Med så mye folk, så var jeg litt redd for beinet mitt. Men veldig koselig uansett.

Med folk på overnatting så hører en god frokost/Lunsj til. Eggerøre, kokte egg, laks, kjøttpålegg, sild av ulike slag, og hvem vet hva mere.  Satt vel en times tid ved bordet og skravlet og koste oss.

Romjulen har vært veldig fin, og det er fortsatt noen dager igjen. Snøen ligger fint ute, og stearinlysene er tent. Fyr i ovnen og snart klar for litt titting på TV. Gjestene har reist og det er stille i heimen.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld💙

6 kommentarer
    1. Løkk me jula🤶🏻God bedring til deg å foten😘👍ønske dæ å dine ett Gått nytt år🎉🎉🎉

    2. Hyggelig å se dere igjen 🙂 God bedring med beinet og gubben (etter gårsdagen)
      Godt Nyttår fra Drammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg