BlackFriday! last eller lempe?

Hva skjer med dette hysteriet om Black friday?

Det er da ingen som tvinger deg til å handle ting du ikke trenger bare fordi det er salg.  Selvfølgelig kan man gjøre noen sabla gode kupp hvis julegavene du hadde tenkt å kjøpe er på tilbud.  Så jeg forstår ikke hvorfor folk er sure fordi noen velger å stå i kø for å handle det dem ønsker.

Jeg har kun kjøpt ting som jeg må kjøpe til vanlig uansett, bare til en billigere pris. Kjøper et par ekstra, så slipper jeg å kjøpe det de neste månedene. 

Så idag har jeg handlet 12 poser med spylervæske, 2 håndsåpe og 2 tannkrem.

Så enkelt kan det gjøres 😁

Ha en fin kveld ❤

12 kommentarer
    1. Knut Einar: dette er nok bilen han har vært mest fornøyd med. Han har nå hatt den i 10 år. Han vurderer å gå over til bensin, men det får tiden vise. Den bruker ca 1,2 – 1,3 på mila

    2. Ja..jeg er så enig…de som vil,, må da få lov å gå på jakt etter kupp…selv om andre ikke orker…Helt fritt valg…Jeg orker ikke, og står over, men skjønner jo de som allikevel skal ha noe, og kanskje kan få det på tilbud…Er nok kommet for å bli…

    3. Men….med det samme jeg har deg på tråden. Brorsan driver å vurderer å kjøpe seg Suburban/Tahoe. Både jeg og brorsan har hatt slik bil før, men det var av de gamle 6,2 diesel motorene. Hadde du kunne spurt Kristian hva Suburban deres bruker på mila, eller om du veit det selfølgelig 😉 Og om han har erfaring med bensin vs diesel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg