De beste helgene kommer med besøk fra Mandal.

Huset er unormalt stille nå. Kun veden som knitrer i ovnen, og tv-en som står og summer.

Denne helgen har vi nok en gang hatt besøk fra Mandal. Mi søster og hennes barn. De kom allerede før jeg rakk hjem fra jobb fredag ettermiddag, og de hadde “gjemt” mange julebrus til meg i senga vår.  Vi fikk noen timer sammen med Trym før vi kjørte han av sted, vi måtte jo ha litt pizza mens han var hjemme 😊

Lørdag morgen plukket vi opp Thea, den ene niesen vår her på Jevnaker, før vi tok turen til #Glassverket. Det er jo så fint der nå før jul. Koste oss masse der, før vi kjørte videre til #klinkenberg. Det var det #julemarked.

Etterhvert gikk turen hjem, litt pizzarester ble spist før vi tok fatt på veden vi hadde fått tilkjørt. Kidsa fant nabobarna, så da så vi ikke noe til dem på en stund.  Det tar på å være på besøk hos tante, så litt sofasliting må til : 

Etter at Thea var kjørt hjem, da var det taco tid etterfulgt av snop, chips, brus og finalen av #skalvidanse.

Gubben hadde “kjøkken-date” med Gard på lørdagen. På menyen stod rakfisk… jau jau, smak og behag 😂 Det rareste var igrunnen at 3 av kidsa syns det var godt. 

bilder lånt av Gard.

Det har vært en veldig fin helg, og nå gleder jeg meg masse til neste gang jeg treffer dem igjen. Fordi, da er det nemlig jul! 

Ha en fin søndag ❤

10 kommentarer

Siste innlegg