Besøk, håndverk, gjenbruk og hygge

​Nå har det vært stille fra meg en liten stund. Ukedagene flyr avsted, og nå i helgen har vi besøk.

Mine foreldre tok turen hit fra Mandal på fredagen og reiser igjen i morgen. En sofa og et par stoler hadde de med seg på hengeren. Så den gamle sofaen ble brent, og “nye” møbler kom på plass. Nytt for oss, brukt for andre. #gjenbruk er bra .

Lørdagen tok vi turen til #Glassverket. Det er jo ekstra koselig nå som dem har pyntet til jul. Utrolig mye fint der. God stemning. Vi manglet bare litt sol og frost istedet for regnværet vi har nå. 

Mamma som har strikket kofte, lue og skjerf til meg 😁

En liten kafe’ tur må også til. På #HadelandGlassverk selger dem utrolig gode bakverk. Jeg tror ikke jeg er innom der uten å spise #skolebolle (eller #shillings som vi sier i Mandal ) der , eller tar med meg hjem. 

Å få besøk fra Mandal nå før jul, er ekstra kjekt. Fordi da kommer det julebrus fra Sørlandet i hus! Så denne helgen har jeg kost meg med #Sørlandsjulebrus og #CBjulebrus. Det er digg det! 

#Julesokker fikk jeg også som mamma hadde strikket til meg 😁

Ha en fin søndag i ruskeværet❤

 

2 kommentarer
    1. Toini: elsker fargene, valgte de selv 🙂 og superfornøyd 🙂 så lenge ting er pent brukt, så er det nytt for oss:) godt å høre at det er flere som oss. Ha en fin kveld 🙂

    2. Så koselig! og den kofta, skjerfet og lua var jo super fint! så gode og varme farger til deg! Stilig sokker også…og deilig med ny, gammel sofa…sånn er jeg også…gammelt for noen..nytt for meg…Ha en god kveld og kos deg med julebrus!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg