Mandal og elgjakt, ingen dårlig kombo.

En gang må være den første, og det trenger ikke å være den siste.

Ja, denne helgen har vi vært i Mandal . Nå hadde vi ikke vært hjemme siden skalldyrfestivalen i august. Mandal vil alltid være “hjemme” , selv om Jevnaker er “hjemme” det også. 

Vi fikk være med på elgjakt. Jeg har aldri vært på jakt, og dette blir nok ikke første og siste gang. Kvoten ble tatt kjapt. 2 dyr skulle felles. Ble noen timer på skauen, og vi har kosa oss .

Noe av det beste med å være med å jage, det må jo være å kunne være på tur i skauen i noen timer. Og høsten er jo så flott! 

Og ikke minst sosialt.

Noe få bilder til fra turen 😁

 

Vi hadde en super dag❤

8 kommentarer
    1. Så koselig…selv om jeg ikke liker at elgen skal skytes..så vet jeg at vi må holde bestanden nede….Men jeg vil se den i naturen!! hihih..Må være spennende og koselig å være på jakt…Flotte bilder!

    2. Ååååå så heldig du er, jeg har også lyst til å bli med på elgjakt en gang. Det er drømmen min. Så nydelig bilder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg