Jeg gleder meg til en helt ny hverdag.

Nå blir det forandring i heimen! En ny hverdag er på vei. Nye rutiner. 

Ja, nå blir det forandring i heimen her. En ny hverdag skal innføres. Fordi nå skal ho mor gå fra skiftarbeid til dagtid! Nå er det siste uken med kveldsjobbing før jeg går over på dagtid. Og jeg skal nyte de siste formiddagene alene hjemme😊

Å jobbe skift er ikke det mest praktiske når man har familie. Spesielt ikke når det går nesten 2 timer i pendling hver dag. Annenhver uke ser jeg Trym på morgenen og Kristian når han laster varer på jobben min.  Svigermor må kjøre på Trym, og han må dit etter skolen. 

Men nå, ja nå kommer hjem klokken 4 hver dag. Trym kan gå hjem etter skolen, og jeg kan kjøre han dit han skal. Middag kan jeg lage hver uke. Jeg håper jeg kan få begynt å trene på sikt igjen. Og jeg håper hodet mitt blir i litt bedre form med faste soverutiner.

Dette blir en helt ny hverdag for oss. Jeg har jobbet skift siden jeg flyttet hit. Og nå kjenner jeg det skal bli godt å slippe å jobbe faste søndager og hverdagskvelder.

Dette blir digg! 

26 kommentarer

Siste innlegg