Det er lov å glede seg til Jul nå.. 🎅🤶

Nå går det unna! Høsten er igang, og det tror jeg jaggumeg vinteren også er!

I dag er det 3 måneder til julaften. Ja, jeg er en av dem som gleder seg i mange måneder, nesten hele året faktisk. Og vi våknet opp til 1,8 grad , is på bilruter. 

Tenk deg, kun 3 måner til julaften! Please la oktober og november gå fort.

Jeg gleder meg så mye til å handle julegaver, pynte hjemmet vårt, bake, høre på julemusikk og den gode julestemningen. Ja , jeg må jobbe litt med gubben, men innerst inne tror jeg han liker jul. Og med meg i hus, så må man jo bare kjenne på julegleden 😂 I år håper jeg på å få pyntet litt mere ute, inne tror jeg gubben synes det er nok 😂

Flere som meg her?

8 kommentarer
    1. Så bra!!!!! Jeg fikk plutselig en sånn lykkefølelse da jeg så datoen. Nå gleder jeg meg veldig, bare komme til Halloween først så braker det løs. Å jeg gleder meg. I år skal jeg finne det rette treet, og pynte masse. Godt at det ikke bare er meg som tør å si at jeg gleder meg til jul.

    2. Jeg er nok ikke av det slaget…jeg er en av de som ikke er noe glad i julen…Har mange dårlige minner, men har prøvd å lage julestemning for mine barn…Men har et anstrengt forhold til juletiden…Det sitter i, selv om jeg i dag ikke har noe problemer i forbindelse med julen….Så vi feirer som alle andre, men kan ikke si jeg gleder meg…og pakker…det er jo et evig stress…hihih…Men kos deg med julen du som kan….Mange som deg og da må man ta vare på den gleden! 🙂

    3. Hei Monica. Tja hva skal man si om Jula.Frem til jula 2007 jobbet jeg som kirketjener i kirken her jeg bor og hadde ikke noen julefølelse da jeg hadde en jobb som besto i å rigge til kirkerommet til kirkekonserter med ansvar for å plassere ut stoler til en 600…700 mennesker og 3 hektiske dager rett før julen med rigging for skolegudstjenester og selve julaften med 3 gudstjenester med totalt og nesten 2000 mennesket fordelt på 3 gudstjenester og hjemme igjen etter en lang dag og ned igjen juledag og rydding etter julen og kunne da unne meg fri fra 25 desember og frem til Nyttårsdag. Så får meg gikk julen med til jobbing og hviling i mellom slagene. Slik var min jul fra 1999 .. til 2007. Nå er jeg uføretrygdet da hjertet mitt begynte å si ifra for andre gang høsten 07 at nå måtte jeg snu om på livet og etter en traumatisk hjerteoperasjon i februar som nesten tok meg i graven ble jeg uføretrygdet og er i dag ganske oppegående og nå feirer jeg alle juledagene og er tilfreds med livet. Det var meg og julen og nå startet butikkene med julen tidligere og tidligare for hvert år. Når jeg vaks opp så var det som regel uken før jul når mor laget alle julekakene og lukten av dem at jeg fikk den ordentlige julegleden. Mange blir mette på julen når butikkene starter opp med salg av juleartikler ett halvår før julaften. Slik ser jeg det men det er meg i ett nøtteskall. Ha en fin dag Monica og hils Kristian.😎🐶👍🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg