Plutselig forandring i planene 😁

Jeg skulle så gjerne vært i Mandal denne helgen. Av flere grunner. Men det er ikke alltid så lett å få til å klaffe.

En skikkelig høststorm er jo alltid spennende. Og det lille vi fikk hjemme på Jevnaker, det var jo så lite at blomsterpotten på bordet ute ikke veltet en gang.. 

Men i Mandal derimot, der var det skikkelig vær! Fikk sett mange filmsnutter og bilder på Facebook. Det å stå ved piren og sjøsanden i Mandal under en høststorm, det er flott! Da viser naturen sine krefter. Men man skal jo også ha respekt for naturkreftene. De er nok større enn man mange ganger tror.

Foto: Turid Håland. Mandal 21.09.18

Ellers så skulle vi hatt med oss ei lita feiring nå ikveld, men den feiringen får vi ta igjen neste gang. 

Begynner også å bli en liten stund siden vi traff familien min sist, så vi må nok snart ta en tur til Mandal uansett 😊

Denne helgen var vi i tillegg invitert i en bursdag. Men jeg blir så usikker når jeg ikke kjenner et eneste menneske der… Jeg er litt rar sånn sett, jeg må liksom vite at jeg klaffer med noen iallefall. Og i den bursdagen, så aner jeg ikke hvem noen er.

Men vi ville nå ut på tur. Vi fikk et “tilbud” igår vi ikke kunne takke nei til. Vi har barnefri denne helgen, så nå har vi pakket litt klær og satt oss i bilen. Uten vogn! Så nå tenker jeg vi tar turen over grensen, og blir der til i morgen. 

Ha en flott lørdag i dette fine høstværet ❤

12 kommentarer

Siste innlegg