Poff, så var det over

Jeg tror jeg er i sjokk! Vi er vel hjemme etter en fin festival. 

Men nå er 4 uker ferie over! Hvor ble ukene av? Jeg er ikke helt inneforstått med at jobben kaller i morgen… Men det som er positivt, det er at jeg bare skal jobbe i 3 dager. Så tar jeg like godt 1 1/2 uke til med ferie.

Det har vært en innholdsrik festival, mye musikk og gode venner. Ganske hyggelig å møte mennesker som vi kun treffer 1 gang i året. Og det er i Seljord.

Igår cruiset vi litt rundt, Eva tok ansvar og kjørte oss andre rundt. Greit å slippe å gå gjennom alle campene 😊

Vi var litt uheldige med været igår, men det var varmt og solen kom frem mellom regnskyene. Og vi tåler litt regn. Det er jo bare å søke ly i nærmeste fortelt. De fleste tar hjertelig imot andre festival-deltagere. Akkurat sånn det skal være 😊

Takk til alle som bidrar til en fantastisk festival! 

Nå blir det pizza og tv-titting resten av kvelden ❤

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg