Vi holder koken

Fredagen er allerede kommet. Men vi har heldigvis noen dager igjen.

Det sies at det kan bli årets varmeste dag idag, og det merkes. Heldigvis er vi så privligerte at vi har kaldt vann i dusjen her. Igår kom brannbilen og dusja dem som ville. Det var godt det! Håper de kommer idag også.

Konserter fikk vi med oss igår, mange kjentsfolk og mange nye. Et yrende folkeliv. Blir litt annen stemning når vi har fint vær. 

 

Varmt og godt hele dagen. Varmt i vogna om morgenen. Men vi har mye kald drikke og kald vann. Så vi koser oss ❤

4 kommentarer
    1. Akk ja, det har utvilsomt vært veldig varmt igjen i dag, ja. Ikke at jeg har merket SÅ mye til det som har sovet mesteparten av dagen (er vampyr skjønner du, jeg dør hvis jeg er ute i sola og sånn..), men når jeg skriver til deg nå klokken 21.58 er det fortsatt rundt 25 grader ute i følge mobilen min.. Så.. Ja, det er varmt nok, ja.
      Får prøve å ikke klage for mye på kulda i vinter xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg