Pinse og bursdagsfeiring😃

Pinsen leverer været over alle forventninger. Jeg har nå gått over fra å være hvit, til litt rødlig farge. Rød er jo farge det å, så jeg er fornøyd 😂

Denne helgen har vi vært i Finnskogen i 50 års kalas. Solen har skint, vinden har blåst litt, og grunnlaget for sommerfargen er på vei. Eller, det vil si, farger jeg håper skal komme hvert år….

Denne gangen var vi en passe stor gjeng som campet på Spritamaki. Praten går løst og stemningen er god.  Fantastisk 3-retters middag ble servert på lørdagen.  Jeg fikk en runde med “valpen”. Fy søren, det var gøy! Lo hele turen jeg 😂

 

Arly Karlsen & sons er trofaste og møter opp. Dem lager så god stemning, og like hyggelig hver gang vi treffes. Nå er det fatisk bare 2 uker til Arly feirer 40 år på veien. Og gubben og jeg har sammen med Gunn- Berit og Vaino fått æren av å være konferansier 😁

 

 

 

 

En vellykket og fin helg ❤

 

Følg meg gjerne på snap 😁

Og gubben 😁

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg