Når du skal handle bursdagsgave, men du bare skal..

Idag fikk jeg plutselig et innfall! 

Jeg skulle nå bare avsted for å handle en bursdagsgave, men den gikk i glemmeboka…. Pytt pytt, den kan handles på fredag uansett, jeg har jo fri 😊

Det som skjedde idag, var at jeg tok turen innom for å sjekke farger og pris på noe maling til vogna.  Og vips så var maling og utstyr handlet, så nå har jeg det jeg trenger for å male badet.

Badet er ikke så fint i fargene, så får prøve å fikse det rommet i første omgang. Har fri både torsdag og fredag, så det passer bra.

Ikke bare bare for gubben når jeg plutselig ringer ang farge og maling 😂

Ha en fin dag i sola ❤

9 kommentarer
    1. Hei! Lurer på om du veit hva introsangen heter i rednecks camping?😄 Søkt overalt men finner ikke😔 Lykke til med malingen også, du må legge ut bilder når du er ferdig😄

    2. Skjer meg alt for ofte, har en plan – og kommer hjem med en annen. He he. Men det er nå bare kos da. Masse lykke til med prosjektet, høres ut til å bli bra 🙂

    3. Hehe ikke alltid det går som man tenker. Men gøy med prosjekter da. Også er det godt når man har fri. 🙂 masse lykke til med oppussing av vogna. Kos dere videre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg