Festivalstemning på Redneck camp

Kroppen er sliten og støl, øynene er litt segne og jeg sitter i bilen på vei hjem fra fest i helgen. Vårslippen  på Kvelde. Manner meg opp til å komme hjem, få på arbeidsklær og komme seg på jobb. 

Selv om jeg holdt meg til pepsimax i går, så blir man litt sliten. Det blir lite søvn på en slik helg. Men for en helg!  

Sola skinte og det var skikkelig sommervær igår! Det ble en del solbrente kropper for å si det slik.  Jeg vil tro mange kjenner på det idag.

Vi prøvde å bade i Lågen…. Jeg kom ikke lengre uti enn til knærne. Iskaldt!  Men fin plass da. 

Konkurranser må til på en slik helg. Så Arly Karlsen & sons + Hawk disket opp med spisekonkurranse. Ekstremt sterke hamburgere! Jeg tok en liten bit, og det svei . 8 stk deltok , men kun 3 fullførte. Skjønner ikke at de klarte det. Litt musikk underveis mens hamburgerne godgjorde seg på grillen.

Denne helgen har vært en stor folkefest. Nesten litt festivalstemning. 

Vaktene vi har hatt denne helgen, har vært helt formidable! Hyggelige vakter som har holdt kontroll på området.

Flotte konserter, hyggelige folk, rett og slett en digg helg! 

 

18 kommentarer

Siste innlegg