Overraskelses bursdag m/branding😃

Hvor ble denne helgen av? Det er jo allerede søndag! 

Denne helgen ble satt av til besøk av mine foreldre og ei venninne, samt konsert på Glassheim med Arly Karlsen & sons + Hawk. I den anledning fikk jeg bytte litt arbeidstid så jeg slapp å jobbe fredag kveld.  

Så etter jobb satt jeg meg i bilen for å reise hjem. Bare innom butikken en tur. Jeg gledet meg til en stille og rolig fredagskveld hjemme sammen med Mandals-besøket.

Jeg kjører i god tro hjem, men når jeg ser bakken inn til huset, da skjønte jeg at noe var i gjære. Der var det noen ekstra biler og en buss. Jaja, koselig med litt ekstra besøk 😊 Kristian og Morten møter meg ved bilen, prater litt og tuster inn mot huset. Og hva venter meg der? Åjoda, det var overraskelsesbursdag for meg! Til og med niesene mine hadde fått være med. Snakk om å bli tatt på senga! Snakk om å ha en god mann, fin familie og gode venner! 

Bålpannen, stoler og bord var rigget til. Og resten av ettermiddagen og kvelden ble tilbringt i innkjørselen vår. Kidsa ble etter en stund sendt avgårde med sine besteforeldre, og festen kunne starte for alvor. Vi hadde til og med live musikk. Jeg tror jaggu meg alle og enhver koste seg.

Lørdagen fikk vi slappe av en god del timer. En liten hvil på ettermiddagen for å stoppe migrene  som snek seg innpå. 

Bursdagsgaven fra Kristian, den var ganske så original 😉

Branding 🙊🤪

Konsert skulle vi på, og der dansa vi stort sett hele kvelden, og jeg ble tatt opp på scenen for å få gave. Hodebunnsmassasje apparat 😊

Jeg legger ved et lite bildedryss fra helgen.

Ikke alltid like gøy på søndagen når de skal reise hjem.

Stas å få låne onkel sin hatt.

 

Til slutt vil jeg bare takke alle som gjorde helgen og bursdagen min perfekt!  De som kjenner meg godt, vet at jeg ikke liker å feire bursdagen min. Men for en helg! 

 

6 kommentarer
    1. Hei😀
      Det er så koselig at du og Kristian har funnet hverandre. Jeg ser på d play nå episoden fra bryllupet deres. Er ikke doc eller Helene med for å feire dere? Det virker jo som de er veldig nære venner av dere. Jeg savnet de i episoden 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg