Hvem er sjefen tro😂

Ja, nå er vi på biltur. Hvordan vi skulle få denne helgen til å gå opp, det var ikke lett.

3 bursdag på 1 helg , 2 i sør og 1 i vest. Det går jo bare ikke ann å få med seg alt da…. 

1 ting jeg lovet mine nieser når jeg flyttet, det var at jeg lovet å komme hjem til dems bursdager. Og det akter jeg å holde😊 Bursdagen til Sofie er ikke før i slutten av måneden, men da jobber jeg fredag kveld, så det går ikke…

Av og til man man inngå et kompromiss. Kristian ble med sørover hvis jeg kunne slippe han av på Birkeland. Kim Arly feirer også bursdag, og de var villige til å kjøre han til Mandal i morgen. 

Så denne helgen måtte vi desverre skippe turen til vestlandet  for å feire Kjell Vegard…

Så da endte det opp med 1 bursdag for meg, og 2 for Kristian.  Vi er igrunnen ganske gode til å inngå kompromisser ❤ Jeg tror både Trym, Kristian og jeg kom greit ut av det 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg