Å swish så var påske over…

Siste fridag, den har blitt brukt til fornuftige ting faktisk. Solen skinner og varmer. Snøen smelter sakte men sikkert.

Nå som påsken er over, er jeg klar for vår. Men med tanke på all snøen vi fortsatt har, så er det nok en stund til blomstene kan poppe opp i hagen. Det er nok noen uker, måned eller mer før terassen kan brukes. Men vi laget jo en sittegruppe med bålplass for ikke så lenge siden. Da vi koste oss i hagen hele dagen. Det kan du lese om HER .

Vårfølelsen er uansett på plass. Og nå som snøen er stein hard, kunne jeg endelig gå på snøen, og dynene kunne luftes.

Bilen min fikk litt rengjøring innvendig, og startet så vidt å rydde litt i garasjen.

Og sola den skal utnyttes! Vi fant like godt frem noe grillmat, og da kom sommerfølelsen  når vi spiste 😂

Klesvasken er tatt, og maten er ryddet bort. TV tiden kan nå starte med maraton med Modern Family 😁

Ha en fin ettermiddag/kveld ❤

 

Følg meg gjerne på snap 😁

Og min facebook side . Den finner du HER 

 

4 kommentarer
    1. Ja nå er påsken over. Litt deilig egentlig. Alt for mye godteri hehe. Men ser ut som dere har hatt en flott påske. 🙂 får håpe snøen smelter raskt eller at tiden i allefall går fort. Gleder meg til sommer og varme. Og har lyst til å dra sammen med gubben på vår første redneck arrangement. 😀

    2. Jernbanefrua..: merker det har tint veldig mye. Så en del blir nok bart veldig fort,men noe tar nok tid. Jeg må fortsatt dukke når jeg går opp på paviljongen 😉

    3. Ja det er enda nok snø å ta av i omegnet, men her har det tint en del i påsken. Såpass så vi fikk måkt frem sitteplassen. Terassen har vi holdt ren hele vinteren – så nå nyter vi. Tenker en bålplass er gromt også jeg. Veldig koselig å kunne sitte ute å nyte litt disse dagene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg