I Oslo går alt bare rundt i hodet på denne fruen😃

ADVARSELeller spolier alert om du vil😁

 

 

Etter 1 time der vi kjørte rundt i ring i Oslo, uten å finne parkering, var jeg ganske stresset. Det endte opp med at jeg fant Morten så han fikk parkert for oss😂 Bønder i byen 😂  Det var tid for å prøve brudekjoler sammen med Eva! Det kan du se på MAX ikveld. I tillegg til andre morsomheter 😂

Å prøve brudekjole, det er jaggu meg gøy! Mye latter og mange ulike meninger.  Jeg visste jo sånn ca hva jeg ville ha, men jeg måtte jo prøve andre fasonger for å se om noe passet bedre. Jeg prøvde blandt annet en “prinsesse kjole”. Noe jeg absolutt ikke skulle ha. Men allikavel så følte jeg meg ganske så fin faktisk 😂

Men det var jo som sagt ikke slik kjole jeg var på jakt etter 😉 Jeg ville ha en litt tettsittende form, masse blonder og fin rygg.

Problemet er jo at jeg ville ha flere kjoler 😂  Men har du sett kjolen jeg endte opp med? Vi er jo for gjenbruk, så jeg fant en fantastisk flott, brukt kjole! Jeg falt helt pladask da jeg prøvde den ❤

Allerede 6 måneder siden bryllupet, men det virker sånn i det hele tatt. Tiden flyr . 

 

8 kommentarer

Siste innlegg