Straks på TV!

Fredag-kveld er kvelden for å få seg en god latter! Klokka 21.30 på TVNorge.

Jeg må jo reklamere litt for Norske Rednecks. For dere som ikke har sett noe på denne serien, så kan jeg fortelle at i denne serien får dere et innblikk i litt av vår hverdag.

 Jeg kan vel kanskje kalle oss for livsnytere. Vi liker å kose oss i hyggelig lag, vi trenger ikke det nyeste av alt (selv om jeg liker å shoppe litt av og til ) , og vi gjør det beste ut av situasjoner. Vi tar ikke oss selv så selvhøytidelig, og vi kan absolutt le av oss selv med flauser. Det er jo viktig å gi seg selv og andre en god latter. 

Hva som blir vist i denne sesongen, det vet vi ikke! Så jeg er litt spent som mange andre. Men jeg tror jeg kan garantere at blir morro. Det må det jo være, så gøy som vi har det. 

Gjør dere klare for “Redneck Camping”

Kan ikke si noe annet enn at livet smiler til meg 😉

 

6 kommentarer

Siste innlegg