Mat på hjernen

Det er igrunnen ikke så ofte jeg går å tenker på mat. Iallefall ikke mat jeg allerede har spist 😂

Kristian laga middag på mandag når vi kom hjem fra tur. Og etter en slik helg er det jo alltid godt med litt “grapse” mat. Det vil si : masse ost og masse dressing 😂

Så da falt valget på hjemmelaget hamburger. Og vi kan ikke beregne mat, så det ble en ca 300 grams hamburger på hver + litt pomfri 😣  Og gjett hvem som spiste opp? Ja, det kunne faktisk vært meg, men denne gangen var det Trym! Hans tallerken var skrapet tom. Og jeg tror han ble fryktelig mett, noe jeg og Kristian også ble.

Ulempen med å spise seg så mett tidlig på ettermiddagen, det er at jeg orker ikke mat før leggetid. Og da våkner jeg jo super-sulten 😂

Men til tross for størrelsen på burgeren, så skal nok den lages flere ganger. Men kanskje i litt mindre porsjoner😉

6 kommentarer

Siste innlegg