Trist og glad

En helg i luksus.

Litt luksus må man vel kunne unne seg og få lov til å skryte litt av ?  

Jeg har nå ikke vært med på denne type luksus før. Mange har nok opplevd mye mere enn dette, men jeg ble skikkelig overrasket når blandt annet gardinene var trukket for, og sengeteppe og puter tatt av sengen før vi skulle legge oss. Jeg trodde det var Kristian som hadde ordnet det når han la seg, noe jeg stusset noe voldsomt av 😂 Små ting overrasker og gleder en enkel jente som meg😂

Bare å le, men det skal ikke mye til før å glede meg skjønner dere 😁

En annen ting som var sabla kjekt, det var å kunne sitte i vinduskarmen og kose seg med kald sjampis.

Veldig søte,små flasker 😁

Mye god mat ble inntatt, og bufe’ er vel en favoritt , så kresen som jeg er 😂

Vi har sett på show, vært på konserter, blitt kjent med nye folk, rocka dansegulvet på nattklubben. Det kan jeg love dere at var lenge siden sist! Og det var skikkelig gøy! Vi var en gjeng som hadde gulvet for oss selv. Lurer på hvorfor 🤔

Vi har hatt en fantastisk tur, men alltid godt å komme hjem. Eller…. Kanskje ikke idag…

Helt tilsutt så vil jeg egentlig bare fortelle at jeg er skikkelig lei meg! Min favoritt hatt seiler nå sin egen sjø…. Det var litt vind, og puff , der fløy den avsted…  Jeg har ikke sett noen med lik hatt som meg. Og den er ikke i salg lenger….  hm….

Uansett,  ha en fin uke ❤

10 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig tur! Var det bare deg og din kjære eller eller redneck foreningen? Har vært på den en gang før og skal gjentas! ☺️

    2. Skikkelig stas å bli oppvartet slik ja😄Cruise er fantastisk måte å feriere på🛳❤️Har farta rundt i caribeen på den måten and love it❤️🛳🌴☀️

    3. Høres ut som dere har hatt en bra tur. Håper det blir en lignende tur senere, for det hadde vært så gøy å være med. Men denne helga måtte jeg prioritere annerledes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg