Akkurat nå savner jeg ikke hjembyen min

Akkurat nå savner jeg ikke hjembyen min, Mandal. 

Når jeg først skulle flytte, så er jeg glad jeg fant Kristian på Jevnaker. Og jeg er enda mere fornøyd med plassen vi bor. 

Nå skinner solen, vi er i februar og snøen ligger så fint. Vi har ikke plass til så mye mere, men det ordner seg nok når det kommer mer snø😍 For meg som liker vinteren (noe de fleste har skjønt) , så bor jeg på en perfekt plass.

Vi har tross alt skiløyper rett utenfor, akebakker, høye brøytekanten. Helt fantastisk rett og slett ❤

Ikke få panikk dere i Mandal 😉 Det som gjør at jeg ikke savner Mandal akkurat nå, det er at vi har så skikkelig fin vinter her. Klart jeg savner venner og familie, det er sørlandsvinteren jeg ikke savner. Jeg elsker vinteren vi har her. Og elsker sommeren i Mandal.

Men når sommeren kommer, da er det Mandal som blir et savn. Er man vokst opp med sjø, så blir det et savn når man ikke kjenner lukten av den, og ikke får se den fantastiske naturen.

Nå skal vinteren nytes mens den er her, så tar vi sommeren når den tid kommer 💙❄

 

8 kommentarer
    1. Jeg er sjeleglad snøen smeltet her, takk! Nå er det minus igjen, fryser raua av meg. Så kos deg med den “ekle” snøen din, du 🙂 Jeg er født om sommeren, og det var smart siden jeg kom naken til verden og er en frysepinn.

    2. Når vi har masse snø , litt minusgrader og knall fint vær er vinteren helt fantastisk her i norge. Det er det beste med vinteren og kunne gå på ski , tenne bål og være ute i det fine været med de man er glad i .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg