Gubben koser seg, og jeg kjeder vettet av meg!

Søndag og jeg kjeder vettet av meg! Det er vel kun en ting jeg hater med vinteren, og det er all sporten på TV! 

Kristian kan se på vintersport time etter time, dag etter dag… mens jeg kjeder vettet av meg! Vi ligger her på sofaen, nå er vi vel på time nr. 5 , og jeg har på følelsen av at det ikke er slutt på en stund…

Ja, selvfølgelig kunne jeg gjort noe husarbeid, bakt litt, gått på ski, tatt en kjøretur eller gått en tur, men jeg vil jo å slappe av😂 Jeg vil bare ikke kjede meg😂 Så jeg får heller prøve å kose meg med litt is😂

Men men, neste helg blir sportfri! Da er vi jo tross alt på cruise 😁

Ønsker alle en fin søndag, med eller uten sport på TV-en 😉

8 kommentarer
    1. leit å høre at du kjeder deg, hvorfor ikke foreslo for din bedre halvdel at dere kan se på en film eller serie på netflix/viaplay/hbo sammen, hvis dere har det der hvor dere bor 🙂

    2. Enig med deg, sport på tv er gørrrane kjett! Men takk og lov så har vi en tv her hjemme som er allergisk mot sport, det synes også frua er fint, så da blir det en eller annen serie istedet. Vinter ja, gi meg sommer så jeg får ut Goldwingen 😀

    3. Stakkars deg Monika 😮😮. Si til Kristian at hvis det et så gøy å se sport på TV, så er det enda bedre live. Så kunne du også vært med, da hadde du sikkert ikke kjedet deg. Ta deg deg en tur ut, du som liker snø Monika ❄️❄️❄️ Ha en fin søndag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg