Unnskyld kjære….

Unnskyld kjære…. Det var ikke meningen. Det bare ble sånn.. Håper du kan tilgi meg…

Ikke få sjokk når du kommer hjem idag. Men ting er litt forandret hjemme mens du var borte…  Det passet så bra når stua var god og varm, og snøen lavet ned ute.

Men hva er det jeg sier, du får jo ikke sjokk av dette😉 Såpass kjenner du meg😉 Jeg får vel heller si unnskyld for at jeg ikke ble ferdig. Men slapp av, jeg tar resten i morgen ❤ 

Ja, nå har julen inntatt hjemmet vårt! Å, for en hærlig tid vi har i møte 💙

6 kommentarer
    1. Vi har kost oss med dere hele serien og gleder oss til fortsettelsen, håper det kommer mange episoder senere. Ekstra koselig var det å se frieriet og dine foreldre som hadde kommet. Hils dem så masse fra oss i Røyken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg