Falt i smak til slutt😉

Denne helgen var vi på årets siste offisielle redneck-treffredneck-treff  i Kvelde. Og jeg hadde jo som sagt en overraskelse til Kristian😊

Kristian har lenge gått og mast om å ha en dispenser til å ha Jack’en i. Og nå måtte jeg jo prøve å få til så han kunne lage en selv. Så jeg har sittet å fulgt litt med hva han ser på på biltema for å lage. Så da måtte jeg jo på handletur da😊 Det eneste problemet var at jeg slet med å finne på hva Jack’en skulle komme ut av 🤔 Dette ble resultatet: 

 

Han var nå veeeeldig skeptisk til denne hunden, den var jo ikke så veldig mandig akkurat😂  Men bare den ble ferdig, så ble han fornøyd😊 Rart hvor fort den gikk tom når mange skulle se hvordan den funket 😂

Ellers så hadde jeg et annet prosjekt på gang. Gubben liker veldig godt å bli klødd på ryggen… men jeg er jo ikke alltid hjemme… Her er resultat :

En god klø-pinne😂 Jeg får noen innfall innimellom.

Alt i alt så tror jeg han ble meget fornøyd😉

4 kommentarer

Siste innlegg