Overraskelse på gang ;)

En ny arbeidsuke er straks omme, og siden Trym skal avsted, så tar vi turen til Larvik på årets siste offisielle redneck-treff.

Dagene denne uken har gått mye til å klargjøre vogna. Mye som skal ut siden det er første skikkelige tur med den nye vogna. Men nå begynner det å bli bra. Sikkert noe som er glemt, men det husker vi til neste tur. Så lenge klær, mat og drikke er med, så klarer vi oss.

Så over til overraskelsen! Den kan jeg jo ikke si noe særlig om, siden gubben garantert leser dette innlegget. Ja, overraskelsen er til han. Og det er noe han har gått og mast om lenge. Så da får jeg benytte denne helgen til å fikse det. Får handle ting og tang i morgen, så får jeg bare gjemme det så godt jeg kan 😉 Så til dere som er nyskjerrige nå, får lese blogginnlegget når det kommer senere i helgen😊

Gleder meg til å treffe kjente og foreløpig ukjente folk i helga😊 Tar du turen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg