Ku, marshmallow og snop

Det er ganske så vemodig å si farvel. Og spesielt når vi ikke vet når vi treffes igjen.

Nå har vi just kommet  hjem fra en svipptur til Mandal. Jeg skulle så gjerne ønsket vi hadde en dag eller 2 ekstra så vi kunne besøkt alle vi ikke rakk denne gangen… 

Lørdagen gikk nemlig til en dag sammen med mi søster og nieser, Eva og hennes datter og mine foreldre. Og selvfølgelig Kristian og Trym. Til og med en gammel kamerat tok turen over heia. Vi har kost oss på Hageland hos Eva.  Grillet pølser og spist altfor mange marshmallow, drukket altfor mye brus og spist snop. 

Og når man har mulighet, hva er vel da bedre enn å hilse på små kalver og et par hester? Små gleder, gleder mye❤  

Ellers så ble vi servert kjøttsuppe lørdag ettermiddag, og ikke gjort noe annet enn å kose oss. Stille og rolig helg i forhold til mange andre helger. Det er digg å våkne uthvilt søndag morgen;) 

Å si farvel, spesielt til mine nieser, når man ikke vet når man treffes igjen, det er ganske så ille. Det er en glede hver gang vi møtes, og trist når vi reiser. Men det som er så godt, det er at de blir så glade når vi kommer og de vil helst ikke at vi skal reise.  

Nå gleder jeg meg bare til vi treffes igjen og kan finne på noe sprell ❤

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg