Besøk i en trommel.

En opplevelse rikere etter en tur til Gjøvik. Dette var noe jeg gruet meg til i lange tider.

I 4-5 uker har jeg gått og gruet meg til å ligge i denne maskinen. Jeg gruet meg til å ligge i en trommel og redd for å få panikk. Men jeg fikk en panikk-knapp i hånden, beskjed om å ligge rolig, og inn jeg for!  Begynte å klø på nesa, turde ikke klø…hadde jo fått beskjed om å ligge stille… Begynte å klø i panna…  Vips, 20 min senere, var jeg ute igjen etter å ha ligget å hørt på noe som kunne minne om en alien-film. Liker jeg sånne filmer? Noop, det  filmer jeg faktisk ikke kan fordra…

Så nå er det bare å vente på svar. Svar på om jeg er helt på bærtur i topplokket.

Ellers skal helgen brukes til å finne campingvogn, og kanskje gjøre hagen klar for høsten /vinteren. Noe vi ikke var så flinke til i fjor, som igjen resulterte til ødelagt tak på paviljongen…

God helg!

6 kommentarer

Siste innlegg