Lykke, for en herlig rus det er ❤❤❤

Man klarer liksom ikke helt å riste av seg den følelsen av lykke, for en herlig rus det er!
“You are my sunshine.”

En nydelig sang i mine ører. Og det er vel mest pga av at Kristian har en tendens til å plutselig ringe meg, kun for å synge den ❤
Og du kan tro jeg ble overrasket under vielsen 3 uker tilbake! 
Ei venninne skulle synge i kirken, Kristian bestemte sang og jeg fikk ikke vite noe…. jeg burde jo skjønt hvilken…

 

video:Katrine Denise Sætre -

 

 

Katrine Denise Sætre – “You are my sunshine” i vårt bryllup…

 

Men idet hun begynte å spille, da gikk det et lys opp for meg. Og jeg tror det var mange våte øyer i kirken, fordi det var helt nydelig å høre.
Og jeg vil jo tro hele settingen spilte litt inn også 😉


 

Det var en helt fantastisk overraskelse fra Kristian❤ 

Jeg klarte jo også å overraske. Det kan du lese om HER

6 kommentarer

Siste innlegg