Fare for å få seg en god latter i kveld!

Nå er jeg en smule spent. En tanke nervøs, også gleder jeg meg en bitte liten bit 😉 .

Jeg er spent på hvordan seerne vil ta meg imot i serien. Nervøs for å vise meg på TV, men så gleder jeg meg litt allikevel. Jeg har tross alt valg selv å bli med :O 

Jeg er ikke en person som gjør så mye ut av meg, men jeg kjeder meg ikke av den grunn 😂 De fleste gale påfunn tar Kristian og Doc seg av, så er jeg med på andre ting. 

Jeg og “gubben”  finner på litt av hvert, og i kveldens episode må jeg le litt. Man må jo prøve, så ser man hvordan det går🤠

 

Jeg vil absolutt anbefale å skifte til MAX kl.21.30. Da er det fare for å få seg en god latter eller 2 😂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg