Hva skjer?

Hva skjer? Trodde dere at dere hadde blitt kvitt meg nå? Ånei du, jeg er her fortsatt!

Allerede søndag og 1 uke har gått siden sist innlegg her på bloggen. Tiden har flydd avsted og den fortsetter å fly avgårde. Kan noen stoppe tiden litt? Og har noen litt energi til overs? Noen tips til blogginnlegg siden jeg er litt tom for ideer? 

Dagene går stort sett til jobb, pusling i huset og bryllupsforberedelser. Jeg trodde jeg hadde god tid, men nå er det under 2 uker igjen! Ingen nerver her i huset til den store dagen, men mareritt har jeg hatt😂

I morgen er det møter og samling på ungdomsskolen! Fordi der skal Trym begynne på tirsdag. Akkurat blitt tenåring og begynne på ny skole. Ikke så liten gutt lengre…

Og bare for å toppe det hele på en ellers så stressende uke,  så er det sjette dagen på rad med hodepine…. hurra for å våkne med hodepine og så sovne med hodepine…

Ny dag i morgen, og den blir bra ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg