En mann verdt å feire

Idag blir det et litt kliss kliss innlegg!

Fordi idag har nemlig Kristian bursdag! Verdens beste mann og verdens beste pappa for Trym skal feires.

Kristian er en mann som alltid stiller opp for meg og Trym. Han stiller opp for venner og familie, og har alltid et smil på lur.

Er det en person som alltid får meg til å le, selv når jeg er trist, så er det han. Har jeg hjemlengsel, så trøster han meg og får meg over på andre tanker. Han overrasker meg med besøk fra Mandal. Overrasker med små ting i hverdagen.  Og overrasket med et frieri jeg bare kunne drømt om. 

Jeg kunne skrevet og skrevet om denne mannen, men det tror jeg ikke dere hadde giddet å lese 😂 

Alt i alt så er denne mannen perfekt for meg, og snart blir det bryllup og vi blir en “skikkelig”  familie på 3 ❤

❤Elsker deg❤

6 kommentarer
    1. Kliss kliss Ja, det får mann si. Tusen millioner takk for gode ord. Og takk for påminnelsen, nå er jeg jammen sikker på at jeg blir eldre 😃😃
      Love u 2 babe 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg