Ferien er i gang!

Ferien er i gang og vi er ute på campingtur, på campingplass faktisk.

Turen gikk til Dokka camping for helgen. Snakk om stor og fin plass. 

Her har vi grillet, vært på konserter og møtt mange hyggelige folk. Sola har varmet og myggen har vært til på nytt! 

På vår ferden rundt på campingen, så fant vi en ølbenk. Den måtte jo testes ut. Der ble det ikke bare servert øl, men også noen digge vårruller. Hyggelige eiere og naboer, så tiden gikk fort når vi ble sittende der.

 

Daniel trengte en dusj, men valgte elva istedenfor. Jeg duppet tuppen av storetåa i vannet, det var nok for min del! Iskaldt! 

3 uker ferie har startet. Startet veldig bra, og jeg gleder meg til resten! 

 

4 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Det var utrolig morro å se døkk på Dokka 🙂 var synd je itte fikk tatt selfie mæ dere 🙂 spørte Kristian, MEN det gikk dårlig. Så etter dere også, men det var itte lett å se dere. Snart sett hele serien, sesong 2 og je ELSKER serien enda. Er så mye rart dere finner på, men det er noen som får meg tæll å flire mer enn andre det er kristian, DOC + damene 🙂 håper je får se dere “live” igjen så je får en selfie 🙂 mæ dere alle 🙂 stor hælsning fra Pål 🙂

    2. Lisa: takk og så hyggelig å høre 🙂
      Klippingen gjør nok mye ja, fordi vi har det sabla gøy isammen 🙂 Litt variasjon måtte til når sesong 2 ble spilt inn. Vi gjør mye sammen, og vi gjør en del sammen bare noen av oss 🙂 Vi bor også på ulike steder, så det går fort mye tid med kjøring hvis vi skal få med oss alt.
      Håper uansett du er fornøyd med sesong 2 også 🙂

    3. Hei! Så fin blogg du har! Jeg digga norske rednecks fra første stund, og er nå snart ferdig med sesong 2. Men jeg synes gjengen er så splitta i sesong 2? Alle virka så sammensveisa i første sesongen, men nå føler jeg folka driver med hver sine ting og er nesten bare på hver sine fester. Stemmer dette eller er det kanskje klippinga som er med på å forsterke det inntrykket? Hilsen stor fan 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg