Familie til unnsetting

Da er vi allerede kommer til torsdagen i denne uken. Og disse dagene har gått til å ligge strak ut… og er det noe jeg hater, så er det å ikke kunne gjøre noe. Dette blir en skikkelig “synd på seg selv” blogg 😉


Kjent stil denne uken..

Både jeg og Kristian er syke, den ene ikke noe bedre enn den andre. Dagene går til hosting, nysing, feber, hodeverk, du ser tegningen. Legevakten har blitt besøkt et par ganger. Heldigvis har vi blitt tatt vare på av min søster og barn. 

Så mye jeg skulle fått gjort etter å ha vært på ferie en uke. Men neida, det får vente. Vogna står urørt etter festival, klesvasken hoper seg opp, plenen gror, og jeg skulle veldig gjerne vært på jobb. Vi har til og med fått hjelp til å handle og Trym har blitt sysselsatt. Mat har blitt laget, kidsa har vært rolige og jeg fikk hjelp til hus-stellet


 

Det “positive” er at det er drittvær ute, så der går jeg ikke glipp av noe.

Hele sesong 2 av Norske  Rednecks er sett, mens halsen har blitt nedkjølt av is. Som faktisk ikke smaker noe når smaks-sansen er borte for øyeblikket.

Men men, sånn skjer. Formen min og Kristians form er stigende og jeg ser et lys i tunellen. Nå er Trym på gang i samme tralten, så vi er visst ikke ferdige på en stund. Så da er det bare å vente til “styggen” slipper taket og hverdagen kan  komme tilbake til normalen 😊 

Ha en fin dag.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg