I 100 på festival……

Nå er festivalen virkelig igang! Et yrende folkeliv, sol og skyer, bra konserter og livet nytes.

Det er fredag og vi er halveis i festivalen. De fleste har vel ikke kunne unngå å få med seg at vi er på Vinstra. Vinstra countryfestival 2017. 


 

Vi har vært heldige med været. Sola har ikke skint hele tiden, men det har iallefall ikke regnet. Litt kaldt på kveldene, men det overlever vi. 

Siden jeg slet med hodet på tirsdag og ikke fikk møte Doug Adkins, så fikk jeg treffe han og bandet på onsdag. Utrolig omgjengelige og hyggelige var de, der de tuslet rundt på campen!  Og for en musikk.! 


 

Et annet band som jeg hadde gledet meg til, det er Norske Lucky lips. Bluegrass av beste kvalitet.

Så nå er det vel bare å komme seg ut av senga, få i seg litt frokost og ta seg en dusj. Festivalen fortsetter og jeg må følge med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg