Krabbekrabbekrabbeklo & Traktor!?

Sent i seng og tidlig opp både idag og i går.  Fordi når vi er i Mandal så har vi ikke tid til å sove.

Lørdag morgen ble vi vekket ganske så tidlig. Telefonen ringer og jeg hører en stemme spørre om vi er våkne. Ja, nå er vi iallefall.  Det var Sofie, den ene niesen min som ikke klarte å vente lengre på å møte oss igjen.

En god halvtime etterpå, er hagen fyllt med latter og masse kos blir delt ut. Vi har  jo tross alt savnet hverandre❤

Full fres hele helgen. Vi fikk bestemt sånn ca hvordan bordkortene skal se ut, så de er på gang. Scrappegarasjen har stort utvalg og de er veldig behjelpsomme og har mange ideer. Så dette blir bra.

Eva fikk vi besøkt en liten tur, og min bestemor rakk vi innom.

Ellers var vi på traktorfest! Det vil si at en haug med traktorer, med barn som passasjerer kjørte i kortesje og hadde det skikkelig gøy. Barna fikk kjøre 4-hjulinger og vafler og brus ble solgt i kiosken. På kvelden var det fest for de voksne i bygda, det ble en livat kveld selv om jeg var sjåfør siden vi reiste tidlig fra Mandal idag.

Noe av det beste med å komme hjem til Mandal, utenom å treffe familie og venner, det er å få servert nykokte krabber! Det må være noe av det beste jeg vet, og jeg kan sitte lenge å bare maule.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg