Cravings

I 1 uke, ja, jeg har holdt meg så lenge! Og jeg har hatt så lyst på…veeeeldig lyst på….

Det jeg har hatt så lyst på, det er en ostekake. Litt mere som en dessert kake egentlig. Men den er såååå God!  

Sunt? Nei… enkel? Oh yes… God? Oh my….

 

Men man skal vel kose seg av og til 😊 Og jordbær er sundt.  Dessuten brukte jeg tross alt Philadelphia light😂 Tanken hjelper 😉

Så nå sitter Trym og koser seg. Han har jo ferie i tillegg nå, så litt ekstra koselig må man ha det. Det var en kake han kunne ha iallefall. 

Snart ferie og avreise til Mandal før ferden går videre mot Vinstra 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg