Å poste “den type bilder”

Å poste “den type bilder, er ikke noe jeg er vandt til for å si det sånn. Men så tenkte jeg – shit au, og vips så var bildene publisert. 

 

Dette er jo ikke så veldig vulgære bilder i det hele tatt! Ingenting som er “billig” eller smakløst i mine øyner. Det er jo litt gøy å ha bilder jeg kan se tilbake på om en del år.

 Det hele startet med at ei venninne som driver litt med fotografering, stilte opp og knipset i vei. Var jo ganske gøy, men jeg var litt ukomfortabel. 

Og nå har Kristian fri uke, og han har kjedet seg litt 😂 Til min fordel, fordi han har redigert en del bilder og gjort dem veldig fine. Han er veldig god på det der, og jeg er veldig fornøyd😊

Jeg tror det å poste disse bildene er et steg framover, veien mot å ikke være så kritisk til seg selv. Lære seg å være stolt over den man er og hvordan man ser ut. Vi er alle ulike og vi har alle våre “ting” vi ikke er like fornøyde med, men hva gjør vel det når resten er bra? 

Tusen takk til Torunn Mosby Larsen for bilder og “Gubben” Kristian Bonza Gulheim for etterarbeid…

12 kommentarer

Siste innlegg