En perfekt date <3

I september ble jeg invitert av gubben på noe som skulle vise seg å være den beste daten ever! Han hadde gjort avtale med noen kompiser, så dagen var tettpakket med ting som skulle gjøres. 

Her fikk jeg prøve å skyte med en 460 S&W revolver, Det var drit kult!!

Vi reiste først til Hemnes i Akershus og der hadde gubben planlagt at vi av alle ting skulle skyte med revolvere. (pluss en 22kal. og en glock) Hvordan han, distrè som han er, har klart å få med seg at jeg har ønska meg dette, det er et stort? Først fikk vi prøve en 22kal. bane pistol, og dette gikk jo lett som en plett tenkte jeg 🙂   så skulle jeg få prøve en 9mm glock, og det funka jo fortsatt fint 🙂 Men denne hadde en automat funksjon og det var litt ekkelt, for da jeg holdt inne den derre avtrekker greia så spant jo alle kulene ut av pistolen i en kjempe fart. Jeg rakk ikke telle dem engang 😉 Men himla gøy…  Da var det tid for revolverene, og der begynte vi med en 357s&w Å HERRE SOM DET SMALT, det smalt faktisk så mye at jeg rett og slett sto å hoppa. Da kan dere jo tenke hvordan det gikk når vi da skulle avslutte med det kraftigste håndvåpen du kan skyte med i Norge. HIMMEL Å HAV SOM JEG SPRATT OPP OG NED. Jeg sto sikkert å skalv en halv time etter vi var ferdige.

For en start på dagen det var, og jeg kunne ikke annet enn å tenke at dette allerede nå var min “BESTE DATE EVER”  😉
Så gikk turen videre med Moss – Horten ferga og vi skulle til Sandefjord for å kjøre ATV, og etterpå til et lokalt bryggeri hvor vi sammen med Morten Vestly møtte Doc og Dask. Dere skjønner jo sikkert hvordan resten av kvelden og daten min ble nå!?  Doc og Kristian show!  De enser jo ikke oss andre når dem først har kommet i siget. Så da var den daten over! 😉 (Hadde likevel vært beste date ever) 

Så til kveldens finale, her klarte vi faktisk å trash’e et 50års lag hvor Morten Vestly Band spilte. Kristian holdt tale for “bursdagsbarnet” og klarte selvfølgelig å erte på seg halve salen 😀

Snipp snapp snute, så var den daten over. <3

Følg meg gjerne på FACEBOOK 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg