Nøkkelen min til et godt liv <3

Hverdagen hjemme hos oss er ganske så travel. Vi har begge, to timers kjøring til & fra jobb, ulik arbeidstid, og ingen mulighet for samkjøring. Så her går mine formiddags-uker til å våkne av alarmene til Kristian,(03;55) lenge før hanen galer. Så jobb, litt leksehjelp, middag, litt husarbeid og så til slutt TV-tid 🙂 Ettermiddags-ukene er litt annerledes, sent i seng,våken før hanen galer,(Mrk:Alarmen til Kristian) sovne litt igjen, opp med Trym, litt mere husarbeid, mulig avslapping og så jobb.
 


 

Ja sånn går nå dagene her i huset 🙂 Men når helger og ferier kommer, da kan vi slappe skikkelig av hjemme, eller farte rundt. Men vi koser oss max! Jeg tror nok at “det lille ekstra” er bra for et forhold. Skal ikke så mye annet til enn at man koser seg med go mat, tar en kjøretur, kino, spasertur, ja rett og slett slikt man ikke rekker i hverdagen. Innimellom tror jeg nok en natt på hotell er bra for pleien, mye med tanke på at man kan nyte ferdiglagd frokost, slipper å rydde og de har sabla gode senger 🙂  Men! å ha bare vogna på tur, “just the two of us” PERFEKT!. Da har man ingenting å kjegle om! 

Det skal ikke så mye til for å glede meg. Jeg blir glad for den minste ting igrunnen, skal ikke mere til enn at Kristian overrasker meg med en redbull  eller at en av niesene mine gir meg en tegning 🙂 En samtale om morgenen, da jeg nesten prater i søvne. En koselig snap eller melding. Elsker de små ting i hverdagen <3 

 

Jeg er en person som blir lett rørt, det må jo være bra å vise følelser og glede. Jeg er også en person som sier ifra når jeg blir såret og lei meg, mye fordi jeg orker ikke gå å tenke på det, mye bedre å få det ut og bli ferdig med det 🙂 

Et bra forhold, til både kjæreste, familie og venner, er nøkkelen min til et godt liv <3
 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. irenglede: ja jeg tror det er viktig å minne seg selv på innimellom nå som hverdagene er hektiske hos de fleste. Lett å glemme å pleie blandt annet forhold til sin bedre halvdel . Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg