Er det bare meg?

Alle liker vel fine biler? Enten det er gamle, nye, strøkne eller velbrukte, alle har sin sjarm 🙂  



 

Var innom i Lillestrøm på messe en tid tilbake, og da vet jeg ikke om det er bilene eller lastebilene som imponerte mest 🙂 


 

Trenger ikke legge skjul på at jeg liker fast & furius filmene. Mye pga bilene 😉 

Men mi har jo et eget glis på plassen her 😉 Men sin egen sjarm 🙂 Det er go bilen, som passer huset når vi er på jobb. Nei jeg prater ikke om KIA-en…. eller Mondeo’n…. Men denne : 

Hva er vel bedre enn, en stor grom bil med god kjørekomfort og plass til å sove i? En som kommer fram overalt, gir kraftig V8 lyd og som røyklegger plassen når man starter opp? Og med det rette merket så klart  😉 

Er det bare meg?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg