La oss snakke musikk!

Siden min kjære hadde en liten utblåsning i går! La oss snakke musikk!

Det går mye i country, både moderne pop-country og classic-country, men jeg hører jo på andre sjangere også, så det tar vi en annen dag 😉
Hvis noen vil ha tips til noen bra artister og låter, så er dette mine favoritter akkurat nå : (pop-country & standard/classic som det vist nok heter) 
Legg gjerne igjen en kommentar og la meg få vite hva du synes om låtene, jeg har valgt😉 (Mine favoritter i denne sjangeren akkurat nå!)

* Keith Urban & Carrie Underwood – The fighter 
GzT4p-OaJ5c

* Tim McGraw & Faith Hill – Speak to a girl

* Kip Moore – Backseat

C86DP0M5h-Q

* Little big town – Happy people

Fap28UzRdeo

* Aaron Watson – Real good times

N-XkFkR2pkg

* Gretchen Wilson – The  earrings song

WTmk4NNGd-c

* Lucky Lips – Sweet and heavy 

TdQkSpZcCLY

* Brett Eldredge – Something i’m good at

kIDjovcTQhA

* Eric Church – Kill a word 

ZUnmUEOk6Ks

* Thomas Rhett – Star og the show
 

w8O-XzhtKGs

* Ronnie Dunn – Damn Drunk ft. Kix Brooks

DQfB4z0vMBY

”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg